piątek, 15 czerwca 2018

Goedemorgen !

Witajcie kochani !
Witajcie ma moim nowym blogu, brakowało mi pisania, dzielenia się z wami czymś ciekawym ( lub mniej ciekawym :D ) w końcu moge do tego powrócić.
Co o mnie ? mam na imię Dominika, mam 23 wiosny.
W 2016 roku wyjechałam za granice szukać lepszego życia i wylądowałam tu, w Holandii.
W kraju wiatraków i tulipanów. Na początku bardzo się bałam, nie wiedziałam co mnie tu czeka, jakich poznam ludzi ale trafiłam na kilka osób które są warte mojej osoby.
a praca ? wylądowałam na magazynie, zbierałam zamówienia, przez 1,5 roku pracowałam w jednej firmie dopóki nie brakło pracy. Ale już za miesiąc znowu wracam na magazyn i cieszę się bardzo bo pracowało mi się tam bardzo dobrze.
Jeśli macie jakieś pytania możecie śmiało pisać w komentarzach, doradzę na ile to możliwe :)
Nie wiem jak często będę pisać ale uzbroicie się cierpliwość a następny wpis już niebawem !!
A może są tu osoby które również mieszkają w Holandii, możecie się podzielić swoimi pierwszymi przeżyciami !

Jak na razie ja wam dziękuje i do zobaczenia !



Pochwalę się też moim nowym rydwanem ! 


Doei !! ✌ 😊❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz