poniedziałek, 18 czerwca 2018

Poniedziałkowy "poranek" i trochę o paznokciach.


Hello !
Witajcie w ten poniedziałkowy "poranek", co słychać po weekendzie ? Czy macie też tak że czasem coś zaplanujecie a później okazuje się że nic z tego ? ja miałam tak w ten weekend, mieliśmy razem z narzeczonym zrobić sobie wycieczkę nad morze, bardzo lubię jeździć do Hagi nad morze i w ogóle bardzo uwielbiam morze no ale co ? pogoda nam nie dopisała, jest pochmurne i trochę chłodno i tak oto spędziliśmy weekendowy wieczór z filmami, no ale nic może na przyszły weekend. Ale za to zrobiłam sobie paznokcie.

Jakoś w zeszłym roku gdy pojechałam na zakupy do Niemiec zauważyłam lampę uv w drogerii DM ( taki jakby Rossman) w promocyjnej cenie, z uwagi na moją pracą, a pracuje rękoma przy zbieraniu zamówień, moje pomalowane paznokcie nie wytrzymywało po pracy dłużej niż 2 dni. Stwierdziłam że kupie i zobaczę, a będzie to też dobre rozwiązanie na moje paznokcie które lubię malować.


Sensationail, to były moje początki z lampą, powiem wam szczerze lampa oraz lakiery tej firmy okazały się nawet spoko, właśnie w tym momencie mam pomalowane paznokcie na biało tej właśnie firmy ponieważ nie mam innego białego. Dokupiłam więc jeszcze 3 lakiery tej firmy w drogerii Etos.

Z racji tego że tak bardzo mi się to spodobało oglądałam inne lampy i lakiery bardziej profesjonalne i zobaczyłam reklamę Semilac, weszłam i zamówiłam sobie starter, 5 małych lakierów, lampa, patyczki, pilniczek i coś tam jeszcze.


Na początku używałam hybryd, bardzo łatwe w nałożeniu, długotrwałe i łatwe do ściągnięcia jeśli chodzi o aceton, następnie dokupiłam jeszcze inne kolory jak i żele. Na ten moment nic nie zamawiam ponieważ lakiery tak samo mają swoją datę przydatności a że robię paznokcie tylko sobie chciałabym je trochę zużyć zanim zamówię nowe.
A powiem wam szczerze że jest to mogą ułatwienie dla kobiet lubiących mieć ładne paznokcie a nie mają czasu ich malować co chwilę. Ja jestem zakochana 😍   
Oczywiście czasem robię przerwy między hybrydami i nakładam odżywki.


Lakier na naturalnych paznokciach (czasem przedłużam).

Dobrze kochani, na razie to na tyle, z racji tego że na miesiąc zamieniłam się w panią domu to spadam ogarniać domowe obowiązki.

Trzymajcie się i do następnego ✌😊 💓









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz