środa, 11 lipca 2018

Wielkie zmiany..

Witajcie kochani !
Przepraszam że tyle nie pisałam ale tyle się teraz dzieje.
Trochę się u mnie pozmieniało, ale mam nadzieje że na mega plus. Pod koniec miesiąca będę się przeprowadzać ! jestem mega szczęśliwa ponieważ aktualnie wynajmujemy z narzeczonym dwa pokoje u kolesia który ostatnimi czasy ma problemy z głową ! z ręką na sercu mówię szczerze, powinien zasięgnąć pomocy psychiatry, ale w sumie, może kiedyś sam na sobie się przejedzie, Wiec jeśli to czytacie, jeśli mieszkacie w  Holandii, jeśli szukacie pokoju, NIE POLECAM pana M. w Beek en Donk, wierzcie mi !!!
Ale jeszcze 20 dni i wynosimy się na swoje 4 kąty ❤ nie mogę się doczekać, aż to wszystko będę pakować i wynosić, to będzie chyba mój najlepszy dzień ! Zostaję mi jeszcze tylko znaleźć tam pracę co mnie niepokoi najbardziej, bardzo nie lubię zmieniać miejsca pracy, zawsze się boję, no po prostu nie cierpię !
Aaa mówiłam że będę bliżej morza ? Nie nad samym morzem ale na pewno będę miała do niego bliżej ❤
Także możliwe że na razie faktycznie rzadko będę pisać, choć powinnam to robić częściej, ale na pewno postaram się odezwać przed przeprowadzką 😊
Na koniec kilka zdjęć sprzed paru dni. Trzymajcie się paaa !!



Tak, to prawdziwe domy ;D Ciekawe co nie ?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz